V okviru koncesije za Groningen / Drenthe je bilo nameščenih 62 polnilnih postaj, na jugozahodu države pa 38 novih polnilnic v okviru koncesije DMG Dordrecht.

Švicarsko-Švedsko podjetje robotike, električne opreme in tehnologije avtomatike, ABB, je bilo določeno za zagotavljanje več kot 100 polnilcev za vozni park Qbuzz na Nizozemskem. V okviru koncesije za Groningen / Drenthe (kjer sodeluje tudi Heliox) je bilo nameščenih 62 polnilnih postaj, na jugozahodu države pa 38 novih polnilnic v okviru koncesije DMG Dordrecht.

ABB se spogleduje z električnimi vozili

Bolj natančno je ABB v regiji Groningen / Drenthe namestil 62 polnilnikov, ki so zmožni nuditi do 100kW. Postavili so jih v skladiščih Qbuzz v Emmenu, Appingendamu, Stadskanaalu, Oude Pekela, Zoutkamp, ​​Surhuisterveen in Assen. Z napetostnim razponom 150-850VDC bodo polnilci uporabljeni za polnjenje voznega parka čez noč.

Medtem je ABB, v okviru koncesije DMG Dordrecht, na jugozahodu namestil 38 polnilnic Terra 54 50kW z napetostnim razponom 150-920V. Švicarsko-Švedsko podjetje poudarja, da bo v prihodnosti, ko bo na Nizozemskem naraščalo povpraševanje po električnih avtomobilih, ta rešitev s 50kW tudi Qbuzzu nudila prožnost pri zagotavljanju polnjenja za osebne avtomobile poleg običajnega delovanja.

Polnilniki temeljijo na priložnostnem polnjenju, konceptu polnjenja električnih avtobusov z enosmernim tokom z uporabo odjemnika toka, nameščenega na infrastrukturi. To omogoča, da se avtobusi polnijo na koncu njihove poti, ne da bi to vplivalo na normalno delovanje.

Šest postaj okoli Dordrechta

ABB je za javnost sporočil, da je za polnjenje na daljših razdaljah končno na voljo šest postaj HVC-300 Pantograph Down (PD). Ti polnilniki so nameščeni na lokacijah po celotnem regionalnem omrežju okoli Dordrechta, vključno z Drechtstedenom, Alblasserwaardom in Vijfheerenlandenom.

Zmogljivi polnilniki za avtobuse 300PD oddajo 300kW polnilne moči in avtobus napolnijo v 3 do 6 minutah, odvisno od moči, ki jo avtobus potrebuje. Polnilniki temeljijo na priložnostnem polnjenju, konceptu polnjenja električnih avtobusov z enosmernim tokom z uporabo odjemnika toka, nameščenega na infrastrukturi. To omogoča, da se avtobusi polnijo na koncu njihove poti, ne da bi to vplivalo na normalno delovanje.

”Namestitev naših močnih in hitrih polnilcev bo omogočila učinkovito in hitro polnjenje čez noč, da bo Nizozemska lahko uresničila svojo vizijo prihodnosti brez emisij za svoja omrežja javnega prevoza, kar bo veljalo kot odličen vzgled za druge trge po Evropi.”

Sposobnost daljinskega izvajanja nalog

Da bi zagotovili 24-urno razpoložljivost polnilne naprave, so rešitve ABB združene s storitvami, povezanimi z ABB Ability, ki operaterjem omrežij za polnjenje e-mobilnosti omogočajo, da naloge opravljajo na daljavo.

Frank Muehlon, vodja globalnega poslovanja ABB za infrastrukturo e-mobilnosti, pravi: “Veseli nas, da smo pri teh pomembnih projektih sodelovali s Qbuzzom. Namestitev naših močnih in hitrih polnilcev bo omogočila učinkovito in hitro polnjenje čez noč, da bo Nizozemska lahko uresničila svojo vizijo prihodnosti brez emisij za svoja omrežja javnega prevoza, kar bo veljalo kot odličen vzgled za druge trge po Evropi.”

Tim van Twuijver, vodja programa EV iz podjetja Qbuzz, je še dodal: „Kot ambiciozen in inovativen igralec na nizozemskem trgu regionalne mobilnosti si prizadevamo za partnerstvo s podobno mislečimi organizacijami za uresničitev naših ambicij glede trajnostne prihodnosti prometa na Nizozemskem. ABB je tako popoln za nas. “