V času okrepljenega prometa v času turistične sezone, pa tudi med božičnimi in novoletnimi prazniki, omogočali promet po obeh voznih pasovih. Dela naj bi končali v dveh letih.

Danes se začenjajo obsežna dela na 40 let starem mostu na otok Krk, so sporočili iz javnega podjetja Hrvatske avtoceste (Hac). Tekom obnove bo promet na mostu spremenjen, a v skladu z načrti med prazniki in v času osrednje turistične sezone ne bo oviran. Dela naj bi končali v dveh letih.

Projekt obnove so razdelili v štiri faze, v vseh bo promet omogočen po eni polovici cestišča

Prvo fazo, ki so jo začeli danes, naj bi končali do sredine junija prihodnje leto. Začeli so z deli na velikem loku mostu, zaradi katerih bo za promet zaprta cesta v smeri otoka, potekal bo izmenično po pasu v smeri celine. Promet bodo urejali s semaforji, intervale pa prilagajali prometnim obremenitvam.

V Hacu so v današnjem sporočilu za javnost zatrdili, da bodo v času okrepljenega prometa v času turistične sezone, pa tudi med božičnimi in novoletnimi prazniki, omogočali promet po obeh voznih pasovih.

Med obnovo mostu bodo zamenjali asfalt na cestišču, pa tudi zaščitili betonske dele mostu. Gre za zahtevna dela, ki so nujno potrebna, da bi velikansko konstrukcijo zaščitili pred škodljivimi atmosferskimi vplivi, so še zapisali. Vrednost prenove betonskih površin in cestišča na 1,43 kilometra dolgem mostu je ocenjena na približno šest milijonov evrov.

Med obnovo mostu bodo zamenjali asfalt na cestišču, pa tudi zaščitili betonske dele mostu. Gre za zahtevna dela, ki so nujno potrebna, da bi velikansko konstrukcijo zaščitili pred škodljivimi atmosferskimi vplivi, so še zapisali. Vrednost prenove betonskih površin in cestišča na 1,43 kilometra dolgem mostu je ocenjena na približno šest milijonov evrov.

Uporabniki lahko aktualno prometno situacijo na mostu spremljajo na spletnih straneh Haca in hrvaškega avtokluba (Hak). Dodatne informacije je možno dobiti tudi na brezplačnih telefonskih številkah 0800 0111 in 0800 0422.

Na Hrvaškem so junija letos odpravili mostnino za uporabo nekdanjega Titovega mostu, ki je bil zgrajen leta 1980. Prebivalci Krka so že dlje časa opozarjali na potrebo po obnovi mostu, ki še vedno velja za enega največjih na svetu z armiranobetonskim lokom.