Da je tudi oglaševanje lahko trajnostno naravnano in okolju prijazno kaže nedavna odločitev švedske verige podjetja McDonald’s, ki bo oglasne panoje ob cesti spremenil v hotele za čebele.

Vir: Food and Wine Magazine

Čebele, ki skrbijo za opraševanje rastlin in so tako življenjskega pomena za prihodnost rastlinskega sveta in posledično za dobrobit človeštva, so zaradi okoljskih sprememb ogrožene. Da bi pomagali ohraniti medonosne čebele, so se na Švedskem odločili, da bodo v svoje obcestne oglasne panoje zvrtali luknje, v katerih bodo lahko opraševalke našle svoja domovanja.

“McPanj in McHoteli”

Švedska veja podjetja s hitro prehrano je prav tako sklenila pogodbo z oglaševalsko firmo JCDecaux, s katero bodo na panoje pritrdili majhne hišice za čebele in tako poskrbeli za živali. To dejanje pa ni prva okoljsko naravnana odločitev podjetja McDonald’s, saj so že v preteklosti na strehah svojih restavracij postavili domovanja za čebele, v najmanjši McDonaldsovi restavraciji na svetu pa so gostili tudi pravi in povsem živeči čebelji panj. »McHive« oziroma »McPanj« je bil kasneje na dobrodelni dražbi prodan za 10 000 ameriških dolarjev.