Ameriški start-up Eneveate bo kmalu dal v prodajo cenejše avtomobilske baterije, ki se lahko napolnijo že v nekaj minutah.

Enevate Corporation, kalifornijsko start-up podjetje, ki so ga med drugim podprli Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance Alliance Ventures, LG Chem in Samsung, je napovedalo množično trženje svoje najnovejše četrte generacije baterijske tehnologije XFC-Energy. Vrhunska baterija je poceni, napolni pa se že v petih minutah.

Prodaja se načrtuje za leto med 2024 in 2025

Podjetje namerava na tržišče poslati tehnologijo akumulatorjev modela EV med leti 2024–2025 ter vzpostaviti tesno sodelovanje z več avtomobilskimi proizvajalci originalnih proizvajalcev in baterijami. Na podjetju so podali komentar, da je “Tehnologija XFC-Energy četrte generacije Enevate je vrhunska inovacija za EV industrijo, saj ponuja pot za proizvodnjo ekstremno hitrih napolnjenih baterij EV z nizkimi stroški in veliko količino proizvodnje. Enevate trenutno sodeluje z več avtomobilskimi proizvajalci originalne opreme in EV proizvajalci baterij, da tehnologijo začnejo tržiti v vzorčnem letu 2024–2025 in začnejo uporabljati obstoječo proizvodno infrastrukturo z minimalnimi potrebnimi naložbami, kar je temeljni cilj njenega razvoja. “

“Enevate-ova četrta generacija je najnovejši rezultat več kot 74 milijonov ur testiranja baterijskih celic znanstvenikov podjetja Enevate, milijon metrov elektrod, proizvedenih v pilotni liniji podjetja za raziskave in razvoj, ter 2 milijardi testnih podatkovnih točk.”

Dodajajo, da je inovacija plod trdega dela. “Enevate-ova četrta generacija je najnovejši rezultat več kot 74 milijonov ur testiranja baterijskih celic znanstvenikov podjetja Enevate, milijon metrov elektrod, proizvedenih v pilotni liniji podjetja za raziskave in razvoj, ter 2 milijardi testnih podatkovnih točk.”

Čista silicijeva anoda

Enevatejev preboj je omogočila čista silicijeva anoda za litij-ionske baterije. Anoda ima naslednje lastnosti:

  • Tehnologijo XFC-Energy, ki uporablja napredne čiste silicijeve anode (nastavljive z debelino 10-60 µm in 1000-2000 mAh / g). Mogoče jih je povezati z niklom NCA, NCM (NCM811) in NCMA, kobaltom ali drugo napredno katodo tehnologije,
  • Zasnovana je za vrečke velikega formata, prizmatične in valjaste EV celice, primerne za različne arhitekture baterijskih modulov in paketov
  • energijska gostota je 800 Wh / L (v primerjavi s konvencionalno 500-600 Wh / L) in 340 Wh / kg v EV-celicah velikega formata,
  • Hitro polnjenje: 5-minutno polnjenje do 75% zmogljivosti
  • Ko pride v stik s katodo z nikljem, zmore več kot 1000 ciklov z uporabo preizkusa pogonskega cikla EV in obratovanja pri -20 ° C in nižjih temperaturah
  • Vrhunska varnost

Zaradi nižjih stroškov dostop omogočen vsem

Bolj zaželjeni so nižji stroški materiala za anodo (dolar na kWh) kot klasični in sintetični grafit. Neprekinjeni postopki izdelave anodnih rol v rolo so zasnovani in sposobni doseči več kot 80 metrov na minuto proizvodnje elektrode ter več kot 10 GWh na proizvodno linijo elektrod. Imajo tudi čiste silicijeve anodne zvitke širše od 1 metra, z dolžino več kot 5 kilometrov. Med drugimi značilnostmi pa je še obsežna proizvodnja.

Tehnologija, ki je optimizirana za tržno ponudbo in proizvodnjo v velikem obsegu, je poleg tega še združljiva z obstoječimi napravami za izdelavo baterij.

S toliko prednostmi bi bila Enevate-ova baterijskia tehnologija še zadnji udarec za motorje z notranjim izgorevanjem, saj kupcem predstavlja cenejši in dolgoročnejši dostop, hitre polnilnice pa bi bile dostopne vsem, ki doma ne bi imeli polnilne postaje.