Eden izmed od kupcev na Hrvaškem je nedavno doživel izjemno neprijetno nakupovalno izkušnjo, saj je doma v konzervi fižola našel del podgane. Znana hrvaška trgovska veriga je odpoklicala celotno serijo fižola in se stranki opravičil, obiskal pa jih je tudi inšpektor. Kot danes poroča portal 24ur.com pa se je izdelek iste znamke prodajal tudi v Sloveniji. 

Iz preventive umaknili lot izdelka s slovenskih polic

Kot so za omenjeni portal pojasnili na Upravi za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (UVHVVR), so od hrvaških pristojnih organov prejeli zagotovilo, da omenjeni lot z navedenim rokom uporabe ni bil distribuiran v Slovenijo, prav tako pa so dobili informacijo, da je šlo le za enkratno prijavo potrošnika. Tudi Mercator je portalu zagotovil, da sporni lot z navedenim rokom uporabe ni bil distribuiran v Sloveniji. Niti Mercator niti UVHVVR tudi nimata zabeležene prijave z enako oziroma podobno problematiko.

Se pa je Mercator odločil za preventivni umik serije z drugim datumom roka uporabe. "V zvezi z umikom rjavega fižola, ki ga je izvedel Konzum, sporočamo, da smo preventivno umaknili lot izdelka z naših polic, ker je to v skladu z našo zavezo, da ob najmanjšem sumu o kakovosti izdelkov zavarujemo interes naših kupcev. Poudarjamo, da serija ni imela enakega datuma roka trajanja, kar pomeni, da proizvodnja ni potekala v enakem času," je za portal zagotovil trgovec.